Garanteerime Sulle mõnusa treeningkogemuse!

Ära leia enam vabandusi!

MITMEKÜLGNE TREENING

Treeni endale ideealne keha minimaalse ajaga. EMS treening kestab kõigest 20 minutit.

MIS ON MEIE EELISED

Kaota kaalu, toniseeri keha või treeni muskleid. Tulemused on näha alates 4 treeningust.

EMS TREENING IGAÜHELE

Treening on väga populaarne nii nooremate kui vanemate meeste ja naiste seas.

Kuidas EMS treening toimub?

EMS seadme abil saab elektrilise stimulatsiooni käigus kutsuda esile lihaste kokkutõmbumist elektriliste impulsside kaasabil. Üks treening kestab 20 minutit, kuid me pakume võimalust lisaks 30 minutit lihastoonust. EMS treening treenib kogu keha lihaseid korraga, on kiire ja efektiivne. Saa suurpärasesse vormi  EMS trenniga. EMS seade koos isikliku koolituse, treeneri ja tõhusate harjutustega on andnud aina parimaid tulemusi kuni tänaseni. EMS treening on mugav ja hoiab sinu väärtuslikku aega kokku!

EMS 20 minutiline treening annab paremaid tulemusi kui 180 minutit jõusaali treeningut. Treening kestab vaid 20 minutit. Treenitakse süvalihaseid ja tulemust näed juba peale esimesi kordasid. EMS on kiire abi seljavalude korral ning lubatud treenida ka kõrge kehakaalu puhul. Vähendab tselluliiti juba peale esimesi treenin

EMS treening kasvatab lihaseid, aitab langetada kaalu ja vabaneda tselluliidist. EMS treening on ka väga hea seljalihaste pinguldaja ja üldise toonuse tõstja. Treenitakse süvalihaseid mida tavatreeninguga ei ole võimalik treenida ja tänu sellele on tulemused mitmekordsed. Treeningu ajal liigutavad elektriimpulsid lihaseid ja toimub lihaste kokkutõmme ja tavaharjutustega luuakse vastupanu ja saavutatakse kogu keha tasakaalustatud treening. Regulaarse treeningu abil ei tugevdata mitte ainult lihaseid, vaid väheneb ka kehas oleva rasva hulk, kuna keha vajab enam energiat. EMS treening avaldab positiivset mõju ka nahaalustele kudedele. Tänu ühtlastele impulssidele kiireneb verevarustus tuharate ja reite piirkonnas. Kui kudede verevarustus paraneb, väheneb rasvarakkude hulk ning tulemuseks on pinguldunud nahk.

Kaalu langetamisel on kolm elementaarset komponenti lihaste kasvatamine, kardiotreening ning tervislik toitumine. Kui soovida kaalu pikaks ajaks langetada, peaks olema endale teadvustanud, et sinna juurde kuulub lihaste sihipärane arendamine, sest treenitud keha põletab ülearust rasva kiiremini. Liikumise ja kehalise aktiivsuse osakaal moodustab 15-30 % päevasest energiakulust ja nii mängivad need kaalu langetamisel tähtsat rolli. EMS treeningu puhul on koormus jagunenud ühtlaselt kogu kehale ning treeninguga on haaratud ka nn probleemsed piirkonnad – talje, reied ja puusad. Tänu kiiremale ja intensiivsemale lihaste kontraktsioonile töötavad lihased EMS treeningu puhul tavalise jõutreeninguga võrreldes tunduvalt tõhusamalt. Tulemuseks on rasvapõletuse kiirenemine ning suurenenud kalorite tarbimine. EMS treeningut kardiotreeningu ja tervisliku toitumisega kombineerides ei seisa kaalu langetamise teel ees enam ühtki takistust.

Vastunäidustused

  • südamestimulaatori kasutamine
  • südame arütmia
  • rasked vereringehäired
  • kubeme- või kõhusong
  • tuberkuloos
  • kasvajad
  • kaugelearenenud ateroskleroos
  • tromboos
  • nahapõletik
  • psoriaas
  • epilepsia
  • sclerosis multiplex
  • diabeet
  • palavik
  • hemofiilia
  • metallist implantaadid kehas (luumurdu fikseerivad plaadid jmt). Meditsiiniline metall lubatud
  • 1 kuu peale sünnitust võib juba treeninguid teha
  • 3 kuud peale keiserlõiget, kui arst on andnud loa treeninguteks

EMS treening on mõeldud nii meestele kui ka naistele, kes hindavad aega ja mugavust. Tule vaid kohale, meie poolt on treeningriided, varustus, käterätik ja pesuvahendid.